
Готово, можете да пишете и цитирате

ПС: В темата съм снимал само механиката, без да засягам въобще токове и жици. Но без ток и жица кварцето е само масогабаритен макет, така че трябва да се засягат и те. Много работи са общи, така че няма смисъл да се прави тема "ремонт на платка на 3056А". Но да се попремери нещо бива.
Ето как се взема напрежение от батерията. С две пластинки:

Плюсовата пластина е задължителна и не бива да се разчита на това, че + е на корпус и без нея пак ще контактува. Най-малкото защото фиксира батерията от преместване. И за преходното съпротивление трябва да се мисли.
Ако работи, всичко е ясно. Ако не, трябва да се търсят причините.
Освен контакти има и изолатори. Единият е показан на корната снимка, и представлява дебела шайба с прорез за пластинката. Вторият е на платката, и представлява шайба с втулка. През него минава винтчето:

Това е схема за бързо мерене, ако нещо не върви.
Проверява се, дали батерията не е на късо, ако не е, се проверява захранването на чепа, и ако има захранване, се проверяват импулсите на изхода. Е, не с осцилоскоп. Става и стрелкови мултицет. Стрелката му ще подскача по малко един път в секунда ту вляво от нулата, ту в дясно.
Не всички винтове трябва да се мерят

Важните са два. Този около ремонтоара храни платката. Ако няма контакт, няма да работи, нищо, че на батерията има напрежение.
А вторият е в изолатора. Ако дава накъсо, първата причина е точно той. На дългата пластинка е минуса, на пистата също, ама на него е плюс. И ако се завие без изолатор, или ако изолаторът няма втулка, а е само шайба, то батерията ще е на късо.