Ремонтоарният механизъм на тази Зорка е като на всички други, и се сглобява стандартно.
Почва се с навивното колело и буренцето - аз ги залепих едно за друго с малко, ама с много малко грес. След това ремонтоарът се смазва, пак с грес. Цапфата, квадратът и канавката:
Ремонтоарът се поставя на място, след това в платината отдолу се слага оста, после кулисата (май тираж... така и не научих имената на частите

):
След това - плоската пружина, която влиза в канавката на оста:
и пружината се закрепва с винтчето:
Има три винта - два еднакви, на тиражната плочка, и третият - по-дългия. Той е за пружинката.
След това се слага лостчето, което премества буренцето и пружинката:
С вретенно масло смазах осите на колелетата и след това сложих промеждутъчното и векселното колело и ги затворих с тиражната плочка:
Остава да се сложи малко смазка на всички триещи се части - между пружинката и лостчето, между лостчето и тиража и между пръжинката на тиражната плочка и тиража. С това ремонтоарния механизъм е сглобен.