Въпрос за Ebay
Re: Въпрос за Ebay
Темата стана интересна и от едно обикновено питане се превръща в тема в помощ на всеки който би купувал ,или продавал в Ebay. Лично аз имам акаунт там от 2007г.,но рядко продавам напоследък,по-скоро купувам туй -онуй,а и от как малкото ми братче се заби с едни часовници и почна да продава и той там,съм му нещо като втори акаунт. Хубаво е когато има питане в тази тема ,или отговор,пишештият поста да се стреми да пише на достъпен език,или ако използва терминология от Ebay все пак горе-долу да се обяснява за какво става въпрос,така ,че и съвсем незапознатият,да навлиза малко по-малко в нещата ,ако има интерес. Ще изскажа и мнение по няколкото последни поста по-горе,мисля,че всяка гледна точка е важна,но по-важно е истинската и дано тука да може да се получи такава,а не дето се вика ,да се правим на "отворени" само заради лафа. Нека да има дебати,но толерантни и истината да е за всички. Хубаво е ,ако повече хора споделят личен опит за различни случаи,но нека наистина да са от първа ръка,какви проблеми са имали,как са реагирали,какви вратички са открили и т.н. мисля,че това ще е доста полезно за много хора в перспектива.
На първият пост от зад напред,бих попитал какво се има предвид case защото това може да значи много неща,а също и приемането на return-a Просто за тези които следят ситуацията ,да се разбере ,какво точно се е случило.
На колегата Ice eyes бих казал да разясни по-подробно ,ако реши цялата ситуация,защото така,информацията е малко и никой не може да вземе отношение,което да е обективно,без подробности. Казвате ,че като заредите бар кода,ви излиза ,че пратката е в града на получателят. Къде го зареждате този референтен номер? Ако сте изпратили пратка по БГ Пощи е абсурд да ви покажат крайната дестинация,а ,ако ползвате друга куриерска служба,споделете точно как са нещата. Не знам и как пък Ebay e бръкнал в личната ви сметка,та да плаща на някого си. Не се разбира дали е имало дело с/у вас,или вие си мислите,че е така. Защото от предупреждения,санкции и дела, разликата е голяма. Не казвате и каво казва вашият превозвач,той би трябвало да може във всеки един момент да направи справка,дали пратката е била доставена (не в града) а по местоживеене. Изискайте тази информация,за да знаете какво да правите на сетне. Ще се радвам ,ако пишете тука допълнително, с колегите ,да можем да ви помогнем.
На по-горният пост от Павлин се разбира,че някой иска да му върне изпратената стока ,като използва правилото в Ибей до 14дена да я върне без коментар. Аз бих препоръчал,да се премахне опцията за връщане на закупена стока,като остава в сила разбира се защитата от Ибей за купувачът, ако изпратеният продукт,не отговаря на описанието,или има скрити дефекти. Оттам идва и добросъвестното описание на предлаганият артикул,както и подробните снимки. В такъв случай,купувачът не може да върне стоката само защото "не му харесва на живо" а трябва да изтъкне дефекти. А в конкретният случай ,купувачът иска етикети напечатани от Ибей предполагам,а това е невъзможно,защото ,ако тръгнеш да печаташ шипинг етикети в Ибей,ти искат американски адрес. Пишете му ,че това е адрестът ви и в Ибей и в ПейПал и ако той е плащал,много добре го е видял в пратеният му имейл.
По-горе съм съгласен с почти всичко ,което пише колегата miroman ,само искам да допълня,че наистина това ,че си пратил референтен номер,или си снимал пратката,не спира процедурата по обезщетение и в крайна сметка е важно дали купувача си е получил нещото,но не съм съгласен,че негативът не може да се премахне. Точно такъв случай имах(по-точно брат ми) след възстановяване на сумата и след писмо и цитиране на имейли м/у продавач и купувач и други доказателства , Ebay отговориха,макар и след месец ,че всякакъв негатив от досието е премахнат поради приключване на случая без претенции от двете страни.. Някой ден ще раазкажа подробно,защото е малко като куриоз.
Колкото до постовете и репликите на господина Колектора,бих казал,че ние на село тъй си говорим - в учтива форма, защото не сме пасли гъски с всеки,за да му говорим на "ти"
Колкото до един от малкото жаргони които съм използвал досега в моите постове, а именно фразата "много сте отворен" сам по себе си жаргонът е синоним на "Знаещ" "Просветен" "Разбиращ""Компетентен" В друг контекст на един текст,този жаргон би звучал точно така,но понеже в текста се съдържа отрицание,на вашето мнение,вие го приемате едва ли не като псувня. "Всекиму според багажа му",както е казано. В интерес на истината и наистина ,за част от секундата ,вашият пост по-горе ме провокира за тази реплика и то не защото изказвате мнение което е ваше право,макар и грешно и може да доведе до объркване в незапознати с Ибей,ами защото бяхте агресивно категоричен,дори сочейки с пръст. Лично ,аз не ги обичам тези работи. Всеки може да има мнение и всекиму е дадено да сбърка, хора сме ,а не платформи,но всеки трябва и да се въздържа ,ако не е сигурен, от емоционални пориви. Това ,че сте взели решение да не си блъскате повече главата в стената,според мен е доста правилно и ви прави чест.
Малко длъжък излезе поста,но предпочитам така да взема отношение анблок,отколкото да насипвам през час постове с по 2-3 изречения с два пъти по толкова емотикони.
P.S. Сега видях ,че докато съм писал има два нови поста,по-скоро три,така ,че писаното по-горе е без да имам тях предвид.
На първият пост от зад напред,бих попитал какво се има предвид case защото това може да значи много неща,а също и приемането на return-a Просто за тези които следят ситуацията ,да се разбере ,какво точно се е случило.
На колегата Ice eyes бих казал да разясни по-подробно ,ако реши цялата ситуация,защото така,информацията е малко и никой не може да вземе отношение,което да е обективно,без подробности. Казвате ,че като заредите бар кода,ви излиза ,че пратката е в града на получателят. Къде го зареждате този референтен номер? Ако сте изпратили пратка по БГ Пощи е абсурд да ви покажат крайната дестинация,а ,ако ползвате друга куриерска служба,споделете точно как са нещата. Не знам и как пък Ebay e бръкнал в личната ви сметка,та да плаща на някого си. Не се разбира дали е имало дело с/у вас,или вие си мислите,че е така. Защото от предупреждения,санкции и дела, разликата е голяма. Не казвате и каво казва вашият превозвач,той би трябвало да може във всеки един момент да направи справка,дали пратката е била доставена (не в града) а по местоживеене. Изискайте тази информация,за да знаете какво да правите на сетне. Ще се радвам ,ако пишете тука допълнително, с колегите ,да можем да ви помогнем.
На по-горният пост от Павлин се разбира,че някой иска да му върне изпратената стока ,като използва правилото в Ибей до 14дена да я върне без коментар. Аз бих препоръчал,да се премахне опцията за връщане на закупена стока,като остава в сила разбира се защитата от Ибей за купувачът, ако изпратеният продукт,не отговаря на описанието,или има скрити дефекти. Оттам идва и добросъвестното описание на предлаганият артикул,както и подробните снимки. В такъв случай,купувачът не може да върне стоката само защото "не му харесва на живо" а трябва да изтъкне дефекти. А в конкретният случай ,купувачът иска етикети напечатани от Ибей предполагам,а това е невъзможно,защото ,ако тръгнеш да печаташ шипинг етикети в Ибей,ти искат американски адрес. Пишете му ,че това е адрестът ви и в Ибей и в ПейПал и ако той е плащал,много добре го е видял в пратеният му имейл.
По-горе съм съгласен с почти всичко ,което пише колегата miroman ,само искам да допълня,че наистина това ,че си пратил референтен номер,или си снимал пратката,не спира процедурата по обезщетение и в крайна сметка е важно дали купувача си е получил нещото,но не съм съгласен,че негативът не може да се премахне. Точно такъв случай имах(по-точно брат ми) след възстановяване на сумата и след писмо и цитиране на имейли м/у продавач и купувач и други доказателства , Ebay отговориха,макар и след месец ,че всякакъв негатив от досието е премахнат поради приключване на случая без претенции от двете страни.. Някой ден ще раазкажа подробно,защото е малко като куриоз.
Колкото до постовете и репликите на господина Колектора,бих казал,че ние на село тъй си говорим - в учтива форма, защото не сме пасли гъски с всеки,за да му говорим на "ти"
Колкото до един от малкото жаргони които съм използвал досега в моите постове, а именно фразата "много сте отворен" сам по себе си жаргонът е синоним на "Знаещ" "Просветен" "Разбиращ""Компетентен" В друг контекст на един текст,този жаргон би звучал точно така,но понеже в текста се съдържа отрицание,на вашето мнение,вие го приемате едва ли не като псувня. "Всекиму според багажа му",както е казано. В интерес на истината и наистина ,за част от секундата ,вашият пост по-горе ме провокира за тази реплика и то не защото изказвате мнение което е ваше право,макар и грешно и може да доведе до объркване в незапознати с Ибей,ами защото бяхте агресивно категоричен,дори сочейки с пръст. Лично ,аз не ги обичам тези работи. Всеки може да има мнение и всекиму е дадено да сбърка, хора сме ,а не платформи,но всеки трябва и да се въздържа ,ако не е сигурен, от емоционални пориви. Това ,че сте взели решение да не си блъскате повече главата в стената,според мен е доста правилно и ви прави чест.
Малко длъжък излезе поста,но предпочитам така да взема отношение анблок,отколкото да насипвам през час постове с по 2-3 изречения с два пъти по толкова емотикони.
P.S. Сега видях ,че докато съм писал има два нови поста,по-скоро три,така ,че писаното по-горе е без да имам тях предвид.
Последна промяна 2 на Володя В, променена общо 13 пъти
Re: Въпрос за Ebay
А, от два месеца, и то не в пощата, а в сортировъчния център. Това е друго. Значи пускаш жалба до БГ пощи за 'недоставена пратка', бланката можеш да я изтеглиш от сайта им. Прилагаш разписката с тракинг номера, а за доказване на сумата е хубаво и разпечатка от аукциона в ЕБей да дадеш. Максимумът, който БГ пощи дава, е 80 лв, и то след 4-5, може и 6 месеца.Ice eyes написа:miroman:
А в твоя случай - направо невероятно, след като пратката е вече в града на получателя, и да ти вземат парите
Затова попитах,дали Ибей разследват всяко дело в подробности.От два месеца е в сортировъчния център за обработка,в града на купувачаСериозен фал се е получил.
Както казва Кубрат:"Продължаваме напред"
Може и да се прати по интернет на info@bgpost.bg , а за по-сигурно и на Deliana.Koleva@bgpost.bg.
P.S. Да допълня към предния (междувременно появил се) пост - ако се въведе тракинга в сайта на пощата в страната на получателя, там изписва статуса. Например на usps.com можеш да разбереш какво се е случило с пратката ти от момента на появаването и в Щатите.
Поздрави, Миро.
- the collector
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1279
- Регистриран: 05 фев 2015 02:42
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Ebay
Да, поста е "длъжък" и отново пълен с неверни информации и неточности. Не ме интересува, че има хора, на които не са им ясни определени неща и си мислят обратното. Лошото е, че от неадекватни постове, в които има неверни информации, ще пострада някой невинен човечец, който ще ги приеме за истина.Володя В написа:..................................................................................................................................Малко длъжък излезе поста,но предпочитам така да взема отношение анблок,отколкото да насипвам през час постове с по 2-3 изречения с два пъти по толкова емотикони.
P.S. Сега видях ,че докато съм писал има два нови поста,по-скоро три,така ,че писаното по-горе е без да имам тях предвид.
Това, че не Ви е ясно "case" какво е и в какъв смисъл се използва, това изчерпва всичко!
Съществуват определени правила, съобразени и с международни закони и те не търпят свободни тълкувания и съчинения, с които преливат всичките Ви постове.

Човеко, спрете се! Нямам нищо против Вас, но изобщо не са Ви ясни нещата и някои от твърденията Ви са комични. От сърце ви казвам, че Ви пиша това с най-добри чувства, заради доброто на някой човек, който ще Ви повярва!

Последна промяна 1 на the collector, променена общо 13 пъти
"Бог може да ни изпраща терористи, но мой дълг е да му ги върна обратно."
В. В. Путин
В. В. Путин
- the collector
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1279
- Регистриран: 05 фев 2015 02:42
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Ebay
Не желая да остава впечатление, че отправям необосновани критики срещу Вас. Според "багажа ми", ще разделя на цитати твърденията Ви от последният пост и към всеки ще направя коментар.Володя В написа:Темата стана интересна и от едно обикновено питане се превръща в тема в помощ на всеки който би купувал ,или продавал в Ebay. Лично аз имам акаунт там от 2007г.,но рядко продавам напоследък,по-скоро купувам туй -онуй,а и от как малкото ми братче се заби с едни часовници и почна да продава и той там,съм му нещо като втори акаунт. Хубаво е когато има питане в тази тема ,или отговор,пишештият поста да се стреми да пише на достъпен език,или ако използва терминология от Ebay все пак горе-долу да се обяснява за какво става въпрос,така ,че и съвсем незапознатият,да навлиза малко по-малко в нещата ,ако има интерес. Ще изскажа и мнение по няколкото последни поста по-горе,мисля,че всяка гледна точка е важна,но по-важно е истинската и дано тука да може да се получи такава,а не дето се вика ,да се правим на "отворени" само заради лафа. Нека да има дебати,но толерантни и истината да е за всички. Хубаво е ,ако повече хора споделят личен опит за различни случаи,но нека наистина да са от първа ръка,какви проблеми са имали,как са реагирали,какви вратички са открили и т.н. мисля,че това ще е доста полезно за много хора в перспектива.
На първият пост от зад напред,бих попитал какво се има предвид case защото това може да значи много неща,а също и приемането на return-a Просто за тези които следят ситуацията ,да се разбере ,какво точно се е случило.
На колегата Ice eyes бих казал да разясни по-подробно ,ако реши цялата ситуация,защото така,информацията е малко и никой не може да вземе отношение,което да е обективно,без подробности. Казвате ,че като заредите бар кода,ви излиза ,че пратката е в града на получателят. Къде го зареждате този референтен номер? Ако сте изпратили пратка по БГ Пощи е абсурд да ви покажат крайната дестинация,а ,ако ползвате друга куриерска служба,споделете точно как са нещата. Не знам и как пък Ebay e бръкнал в личната ви сметка,та да плаща на някого си. Не се разбира дали е имало дело с/у вас,или вие си мислите,че е така. Защото от предупреждения,санкции и дела, разликата е голяма. Не казвате и каво казва вашият превозвач,той би трябвало да може във всеки един момент да направи справка,дали пратката е била доставена (не в града) а по местоживеене. Изискайте тази информация,за да знаете какво да правите на сетне. Ще се радвам ,ако пишете тука допълнително, с колегите ,да можем да ви помогнем.
На по-горният пост от Павлин се разбира,че някой иска да му върне изпратената стока ,като използва правилото в Ибей до 14дена да я върне без коментар. Аз бих препоръчал,да се премахне опцията за връщане на закупена стока,като остава в сила разбира се защитата от Ибей за купувачът, ако изпратеният продукт,не отговаря на описанието,или има скрити дефекти. Оттам идва и добросъвестното описание на предлаганият артикул,както и подробните снимки. В такъв случай,купувачът не може да върне стоката само защото "не му харесва на живо" а трябва да изтъкне дефекти. А в конкретният случай ,купувачът иска етикети напечатани от Ибей предполагам,а това е невъзможно,защото ,ако тръгнеш да печаташ шипинг етикети в Ибей,ти искат американски адрес. Пишете му ,че това е адрестът ви и в Ибей и в ПейПал и ако той е плащал,много добре го е видял в пратеният му имейл.
По-горе съм съгласен с почти всичко ,което пише колегата miroman ,само искам да допълня,че наистина това ,че си пратил референтен номер,или си снимал пратката,не спира процедурата по обезщетение и в крайна сметка е важно дали купувача си е получил нещото,но не съм съгласен,че негативът не може да се премахне. Точно такъв случай имах(по-точно брат ми) след възстановяване на сумата и след писмо и цитиране на имейли м/у продавач и купувач и други доказателства , Ebay отговориха,макар и след месец ,че всякакъв негатив от досието е премахнат поради приключване на случая без претенции от двете страни.. Някой ден ще раазкажа подробно,защото е малко като куриоз.
Колкото до постовете и репликите на господина Колектора,бих казал,че ние на село тъй си говорим - в учтива форма, защото не сме пасли гъски с всеки,за да му говорим на "ти"
Колкото до един от малкото жаргони които съм използвал досега в моите постове, а именно фразата "много сте отворен" сам по себе си жаргонът е синоним на "Знаещ" "Просветен" "Разбиращ""Компетентен" В друг контекст на един текст,този жаргон би звучал точно така,но понеже в текста се съдържа отрицание,на вашето мнение,вие го приемате едва ли не като псувня. "Всекиму според багажа му",както е казано. В интерес на истината и наистина ,за част от секундата ,вашият пост по-горе ме провокира за тази реплика и то не защото изказвате мнение което е ваше право,макар и грешно и може да доведе до объркване в незапознати с Ибей,ами защото бяхте агресивно категоричен,дори сочейки с пръст. Лично ,аз не ги обичам тези работи. Всеки може да има мнение и всекиму е дадено да сбърка, хора сме ,а не платформи,но всеки трябва и да се въздържа ,ако не е сигурен, от емоционални пориви. Това ,че сте взели решение да не си блъскате повече главата в стената,според мен е доста правилно и ви прави чест.
Малко длъжък излезе поста,но предпочитам така да взема отношение анблок,отколкото да насипвам през час постове с по 2-3 изречения с два пъти по толкова емотикони.
P.S. Сега видях ,че докато съм писал има два нови поста,по-скоро три,така ,че писаното по-горе е без да имам тях предвид.
1. "На първият пост от зад напред,бих попитал какво се има предвид case защото това може да значи много неща..."
В ибей думата case се използва в смисъл на дело. Има две страни в един спор и между тях ebay, в ролята на арбитър или съдия.
2. "Не знам и как пък Ebay e бръкнал в личната ви сметка,та да плаща на някого си."
В момента, в който бъде отворено дело срещу продавач, светкавично спорната сума бива блокирана в пейпал сметката му. Ако няма налични средства в нея, пейпала му става на минус въпросната сума. След приключване на делото, в зависимост от изхода му, парите биват преведени на купувача или отблокирани на продавача.
3. "Не казвате и каво казва вашият превозвач,той би трябвало да може във всеки един момент да направи справка,дали пратката е била доставена (не в града) а по местоживеене."
След като една пратка е напуснала България, български пощи нямат повече информация от тази, която изпращача може да си намери и сам. Те също пускат за справка номерата, в track-trace.
Рекламация за непристигнала пратка, може да бъде направена не по-рано от 30 дни след нейното изпращане. След пускане на жалбата минават месеци, преди изпращача да получи отговор и евентуално обезщетение.
4. "На по-горният пост от Павлин се разбира,че някой иска да му върне изпратената стока ,като използва правилото в Ибей до 14дена да я върне без коментар. Аз бих препоръчал,да се премахне опцията за връщане на закупена стока,като остава в сила разбира се защитата от Ибей за купувачът, ако изпратеният продукт,не отговаря на описанието,или има скрити дефекти."
Няма опция "да се премахне опцията за връщане на закупена стока"! Опциите са три и те са връщане в срок от 14, 30 и 60 дни след получаването на пратката от купувача.
5. "Оттам идва и добросъвестното описание на предлаганият артикул,както и подробните снимки. В такъв случай,купувачът не може да върне стоката само защото "не му харесва на живо" а трябва да изтъкне дефекти."
Купувачът НЕ Е длъжен да изтъква каквито и да е причини, за да върне закупеният предмет! Така е във всички цивилизовани държави и в европейски съюз. Така е и по правилата на ибей, защото те нямат право да нарушават с правилата си, действащи закони. Преди години ибей прехвърлиха дружеството си от САЩ в Люксембург, но даже да бяха в щатите още, закона и там е същия.
6. "А в конкретният случай ,купувачът иска етикети напечатани от Ибей предполагам,а това е невъзможно,защото ,ако тръгнеш да печаташ шипинг етикети в Ибей,ти искат американски адрес."
В ибей съществуват 6 различни лейбъла. Само за един (този за USPS, защото в реално време прави връзка с фирмата) е нужно да сте американски продавач. Останалите лейбъли са свободни за ползване. Невъзможно е продавача да изпечати или изпрати от тези лейбъли на купувача, защото системата автоматично поставя данните на продавача.
7. "Пишете му ,че това е адрестът ви и в Ибей и в ПейПал и ако той е плащал,много добре го е видял в пратеният му имейл."
Купувачите нямат достъп до никакви данни на продавача, освен неговият имейл. Не виждат нито негов адрес, нито негов телефон, нито неговите имена. Това не важи за бизнес акаунтите, чиито данни се виждат в долната част на аукционите.
8. "Всеки може да има мнение и всекиму е дадено да сбърка, хора сме ,а не платформи,но всеки трябва и да се въздържа ,ако не е сигурен, от емоционални пориви."
Малко объркано изречение. Абсолютно съм съгласен, че всеки може да сбърка, защото сме хора, но ако всяко второ изречение е "грешка"...
Насоката в тази тема, отиде към обсъждане на правила и определени твърди норми. В случай, че някой потребител реши да се "вслуша" в някоя "грешка", вероятността да понесе финансови загуби е голяма. Именно по тази причина трябва за такива теми да проявяваме елементарен морал и да не позволяваме на пръстите си да са по-бързи от мисълта. Отделен е въпроса, че не можем да знаем, дали този зад клавиатурата не е пиян, луд или със старческа деменция!
Последна промяна 1 на the collector, променена общо 14 пъти
"Бог може да ни изпраща терористи, но мой дълг е да му ги върна обратно."
В. В. Путин
В. В. Путин
Re: Въпрос за Ebay
В спора се ражда истината. Нека направим темата полезна!
Аз мисля че Володя не, че не знае какво означава , а какво се има предвид в моя случай.
Та за моя купувач- иска да върне тениската с мотива че е fake, според мен не заради друго, ами защото в такъв случай продавача е длъжен да поеме всички разходи плюс връщането, а ако просто иска да я върне без причина, то тогава той трябва да си поеме допълнителните пощенски разходи.
Пуснал беше return request, аз го приех, но вчера ми отворил и case защото не съм му бил изпратил shipping label. Може би се притеснява дали ще му платя всичко, а минавайки през такъв , с мотив че стоката не отговаря на описанието Ebay включва и връща и обратните пощенски. Благодарение на вашите мнения съм му отговорил, че на мен системата не ми позволява, тъй като нямам американски адрес. Да отиде да ми пусне пратката с препоръка и че ще му върна всичко.
Да видим какъв ще е отговорът му...
Аз мисля че Володя не, че не знае какво означава , а какво се има предвид в моя случай.
Та за моя купувач- иска да върне тениската с мотива че е fake, според мен не заради друго, ами защото в такъв случай продавача е длъжен да поеме всички разходи плюс връщането, а ако просто иска да я върне без причина, то тогава той трябва да си поеме допълнителните пощенски разходи.
Пуснал беше return request, аз го приех, но вчера ми отворил и case защото не съм му бил изпратил shipping label. Може би се притеснява дали ще му платя всичко, а минавайки през такъв , с мотив че стоката не отговаря на описанието Ebay включва и връща и обратните пощенски. Благодарение на вашите мнения съм му отговорил, че на мен системата не ми позволява, тъй като нямам американски адрес. Да отиде да ми пусне пратката с препоръка и че ще му върна всичко.
Да видим какъв ще е отговорът му...
Re: Въпрос за Ebay
Не ми е ясно, как да скрия продадените артикули във фийдбека?
- the collector
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1279
- Регистриран: 05 фев 2015 02:42
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Ebay
Има предварителна настройка на аукционите.Pavlin написа:Не ми е ясно, как да скрия продадените артикули във фийдбека?
"Бог може да ни изпраща терористи, но мой дълг е да му ги върна обратно."
В. В. Путин
В. В. Путин
Re: Въпрос за Ebay
Където пише да останат анонимни за останалите ли? За фиидбека ли става въпрос там?
- the collector
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1279
- Регистриран: 05 фев 2015 02:42
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Ebay
Да, за това става въпрос- "Private listing".Pavlin написа:Където пише да останат анонимни за останалите ли? За фиидбека ли става въпрос там?
"Бог може да ни изпраща терористи, но мой дълг е да му ги върна обратно."
В. В. Путин
В. В. Путин
- the collector
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1279
- Регистриран: 05 фев 2015 02:42
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Ebay
Като активираш тази опция, при поставяне на оценка няма да пише номера на аукциона, а "Private".
"Бог може да ни изпраща терористи, но мой дълг е да му ги върна обратно."
В. В. Путин
В. В. Путин
Re: Въпрос за Ebay
Да, това исках. Благодаря 

Re: Въпрос за Ebay
А как мога да си вдигна лимита в PayPal? Искат ми копие на сметки от адреса по регистрация, а той ми е от преди. Там живеят родителите ми и сметките са на тяхно име
- the collector
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1279
- Регистриран: 05 фев 2015 02:42
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Ebay
Това означава, че имаш проблем, но може да бъде решен! Ще ти обясня на лични, че не е за писане тук.Pavlin написа:А как мога да си вдигна лимита в PayPal? Искат ми копие на сметки от адреса по регистрация, а той ми е от преди. Там живеят родителите ми и сметките са на тяхно име
"Бог може да ни изпраща терористи, но мой дълг е да му ги върна обратно."
В. В. Путин
В. В. Путин