Страхотно ,добра работа -Часовника си е жива класика !- Само да добавя -забелязал съм че когато се сменя ос на баланса с ремонтна такава -заводска -тя е по изтънена от към цапфите и може би заради това е и по бърза .При направата на една ос ,трябва да се наблегне на върха на цапфата добре заоблен и добре полиран -С най малка повърхнина при челен допир ще се постигне и най добро развъртане и без загуби от триенето. Дори Невен е споменавал че включва дремел с полираща четка за да полира повърхнината на триене в лагера на цапфата.- Ако някой като мен е правил ремонта преди теб -то при неполирани достатъчно върхове може да се е наложило да се донамести и спиралата за да върви точно и ако не стигне със спиралата, е възможно да е олекотил периферията за да постигне необходимото развъртане за точност!- но това все пак са си мои разсъждения !-

- Добра -РАБОТА !
